Thursday 19 January 2012

A.K.U

hari ni mood tak baik sangat, pagi tadi rasa macam nak deman, petang ni perut lak buat hal, tu lahhh dah usia  matang, masih seorang diri. kekadang terfikir juga, tanpa lelaki aku masih boleh teruskan hidup, kalau di fikirkan sunyi, tak lah sangat, masih ramai lagi kawan yg ada dengan aku, bila aku call je boleh kuar, tapi bila sendirian, selalu terfikir, bila aku akan akhiri zaman solo aku nie, family kat kg memang dah bising, tapi aku dah tak de calon, so alasan apa lagi aku nak beri. aku tidak meletakkan syarat pada bakal hubby aku, cukuplah yg boleh terima aku seadanya.......yg boleh sayang dan manjakan aku.....yg boleh sesekali masak makanan untuk aku....yg boleh massage aku time aku penat kerja....yg boleh mendergar bebelan ketika aku luahkan perasaan....dan yang paling PENTING dia boleh menjadi IMAN dalam solatku... hehehheheh.

1 comment:

  1. lambat jodoh mungkin ade hikmahnya..pengalaman lepas buat pngajaran..good luck hihi

    ReplyDelete